Obiectivul general: Creșterea interesului elevilor pentru învățare și îmbunătățirea procesului instructiv – educativ, concretizate în atingerea unei ratei de promovare a examenului de bacalaureat de 67,86% prin inițierea unui program remedial integrat de pregătire suplimentară și dezvoltare personală a elevilor, la finele celor 4 ani de proiect.

        Ținta strategică: Creșterea calității actului educațional și promovarea egalității de șanse pentru toți elevii.

         Obiectiv specific 1: creșterea cu 10% a gradului de satisfacție față de școală al elevilor și al părinților, prin activități remediale, de consiliere și orientare în carieră, dezvoltare personală și activități extracurriculare, în cei 4 ani de proiect.

         Obiective intermediare:

- Conștientizarea de către elevi și părinții acestora a importanței definirii traseului profesional, prin creșterea în medie cu 65 de ore/an, a activităților de consiliere și orientare în carieră, începând cu clasa a 9. 

- Creșterea motivației pentru învățare a elevilor prin participarea la 12 activități extracurriculare ( excursii, tabere de studii, vizite), care vor completa partea aplicativă a activităților pedagogice și de sprijin.

         Obiectiv specific 2: Creșterea ratei de promovare a examenului de bacalaureat cu 3,98 % prin progres școlar la clasă, ca urmare a organizării și implementării unui program remedial integrat de pregătire suplimentară și dezvoltare personală a elevilor, în cei 4 ani de proiect;

         Obiective intermediare:

-  creșterea ratei de promovare a examenului de bacalaureat cu 3,98% și tranziția a cel puțin 10 absolvenți spre o formă de pregătire în învățământul terțiar.

-  creșterea ratei de participare la examentul de bacalaureat la 98% până la sfârșitul proiectului, prin activitățile de pregătire suplimentară la disciplinele examenului.

-  modernizarea infrastructurii școlare prin dotarea a 2 săli de clasă ( echipamente și materiale didactice), în vederea asigurării progresului școlar la cel puțin de elevi.

        Obiectiv specific 3: Conturarea laturii practice a procesului instructiv-educativ și dezvoltarea competențelor de comunicare și relaționare, la 80 de elevi, prin implicarea reprezentanților comunității în organizarea și desfășurarea a cel puțin 12 activități extrașcolare.

        Obiective intermediare:

-  dezvoltarea competențelor de comunicare și relaționare, la 80 de elevi, prin organizarea de activități extracurriculare  cu aplicabilitate practică a cunostințelor teoretice,

- responsabilizarea membrilor comunității în atragerea și desfășurarea activităților extrașcolare.